diumenge, 16 de novembre del 2008

Manel, benvinguts!



Divendres al vespre vam sentir a la ràdio del cotxe una cançó preciosa que parlava de la Dolors però no vaig poder enganxar qui la cantava. Ahir al vespre, sota la lluna gairebé plena, vaig sentir, a la mateixa ràdio del cotxe, Dona estrangera i el locutor va dir que era d'un grup anomenat Manel, que ha publicat el seu primer disc, Els millors professors europeus, i que en sentirem a parlar molt.
Ahir a la nit arribant a casa vaig llegir al diari que dissabte dia 22 actuen al Teatre Esplai de l'Ametlla de Merola. Després vaig buscar al You Tube i els vaig poder veure i sentir. Avui he trobat el seu racó al MySpace i he escoltat algunes cançons més.
Fa dos dies ni els coneixia, ara ja sóc un fan dels Manel.
Sentir i descobrir nous grups, joves, frescos, amb qualitat i que cantin en català sempre és un gran motiu d'alegria i esperança. Ànims, Manel!

http://www.myspace.com/gatmanel

El Berganauta intenta estar al dia pel que fa a les noves propostes musicals del país, nous grups, noves veus, noves cançons... Feu una ullada al SETÈ CEL, el panorama és ampli, creatiu i sorprenent:

http://celsete.blogspot.com/